CONTACT



CONTACT




CONTACT OPNEMEN


We staan ​​klaar om je vragen en opmerkingen te beantwoorden, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen. Als je liever persoonlijk contact hebt, dan kun je ons natuurljk ook bellen of een afspraak maken.

TELEFOONNUMMER

0031 (0)543 523 049

E-MAILADRES

info@theaterastoria.com

LINKEDIN

Linkedin.com/company/Theater-Astoria

FACEBOOK

Facebook.com/TheaterAstoria

INSTAGRAM

Instagram.com/TheaterAstoriaWinterswijk


CONTACTFORMULIER


Stuur ons een bericht via onderstaand contactformulier, dan nemen we zo snel mogelijk contact op.

CONTACTFORMULIER


NIEUWSBRIEF


Wil jij als eerste op de hoogte zijn van evenementen en gebeurtenissen in Theater Astoria? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief en ontvang ieder kwartaal onze nieuwsbrief.

Schrijf u in voor de nieuwsbrief

BLIJF VERBONDEN


OPENINGSTIJDEN


In de zomer is het theater te bezichtigen op vaste openingstijden.

Voor rondleidingen zijn we het hele jaar door geopend op afspraak. Ook voor muzikale evenementen en je eigen bijzondere gelegenheid kan je het hele jaar bij ons terecht.


BEZICHTIGEN


Het theater is in juli en augustus te bezichtigen op vaste openingstijden.

Uitzonderingen op deze openingstijden, bijvoorbeeld vanwege een evenement, staan vermeldt in onze kalender.

OPENINGSTIJDEN JULI

Maandag
Alleen op afspraak
Dinsdag
Alleen op afspraak
Woensdag
-
Donderdag
Alleen op afspraak
Vrijdag
Alleen op afspraak
Zaterdag
-
Zondag
Alleen op afspraak

OPENINGSTIJDEN AUGUSTUS

Maandag
Alleen op afspraak
Dinsdag
-
Woensdag
-
Donderdag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-

RONDLEIDING


Voor een rondleiding (met 9 personen of meer) kan je het hele jaar terecht. Hiervoor kan je een afspraak maken via het reserveringsformulier of door contact met  ons op te nemen.

Ben je met een kleiner gezelschap (minder dan 9 personen) en wil je graag een rondleiding? Neem dan contact met ons op, dan stellen wij een groepje samen of kom langs tijdens onze openingstijden in de zomermaanden.


KALENDER


In het theater vinden regelmatig muzikale evenementen en andere gelegenheden plaats. In deze kalender zie je wanneer je terecht kan voor een bezichtiging, rondleiding of evenement.

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za
Zo

28

29

30

31

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

1


ROUTE EN TOEGANKELIJKHEID



ADRES EN ROUTE


Wooldseweg 5

7101 HT Winterswijk


BINNENLANDS OPENBAAR VERVOER


Theater Astoria ligt op 6 minuten loopafstand van treinstation Winterswijk. Actuele reistijden en je routeplanning kan je opvragen via de NS-reisplanner. Op station Winterswijk zijn ook ov-fietsen beschikbaar.


EIGEN VERVOER


Winterswijk is goed bereikbaar met de auto. Voor je routeplanning verwijzen wij je naar Google Maps.


PARKEREN


Het theater beschikt over een parkeerplaats waar bezoekers gratis hun fiets en auto kunnen parkeren. Ook zijn gratis openbare parkeerplaatsen aanwezig.


INTERNATIONAAL OPENBAAR VERVOER


Er bestaan verschillende busverbindingen tussen Duitsland en Winterswijk. Plan je internationale route via de Duitse vervoerder RVM. Daarnaast kan je gebruik maken van taxibus T10 en T55.


TOEGANKELIJKHEID


We streven ernaar een toegankelijk theater te zijn en zijn toegewijd aan het doel dat iedereen het theater kan bezoeken. We begrijpen echter dat het theater mogelijk niet voor iedereen toegankelijk is vanwege de fysieke beperkingen van het gebouw. Neem gerust contact met ons op om te bespreken wat je nodig hebt tijdens je bezoek en hoe we je kunnen ondersteunen.


PARKEREN

Binnen vijf meter van de hoofdingang bevindt zich een openbare parkeerplaats. Binnen vier meter van de zij-ingang bevindt zich de bezoekersparkeerplaats. Ook is het mogelijk voor de hoofdingang stil te staan om iemand af te zetten.


DREMPELS

Bij de toegangsdeur van het theater bevindt zich een drempel, evenals bij de gangdeur (voorzien van een drempelhulp) die leidt tot het toilet.


TOILET

Het theater beschikt over twee toiletten met extra ruimte, waarvan de ruimte van de deur tot het toilet 1,20 meter diep is en 1,10 meter breed is.


TRAP

Het podium, het balkon, de balustrade en de VIP-loge zijn alleen bereikbaar via een trap.


VEELGESTELDE VRAGEN


Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.


ALGEMENE VRAGEN


  • Hoe toegankelijk is het theater?

    We streven ernaar een toegankelijk theater te zijn en zijn toegewijd aan het doel dat iedereen het theater kan bezoeken. We begrijpen echter dat het theater mogelijk niet voor iedereen toegankelijk is vanwege de fysieke beperkingen van het gebouw. 


    Hieronder staan een aantal belangrijke aspecten beschreven:

    • Parkeren: binnen vijf meter van de hoofdingang bevindt zich een openbare parkeerplaats. Binnen vier meter van de zij-ingang bevindt zich de bezoekersparkeerplaats. Ook is het mogelijk voor de hoofdingang stil te staan om iemand af te zetten. 
    • Drempels: bij de toegangsdeur van het theater bevindt zich een drempel, evenals bij de gangdeur (voorzien van een drempelhulp) die leidt tot het toilet.
    • Toiletten: het theater beschikt over twee toiletten met extra ruimte, waarvan de ruimte van de deur tot het toilet 1,20 meter diep is en 1,10 meter breed is.
    • Trappen: het podium, het balkon, de balustrade en de VIP-loge zijn alleen bereikbaar via een trap.

    Neem gerust contact met ons op om te bespreken wat je nodig hebt tijdens je bezoek en hoe we je kunnen ondersteunen.

  • Hoe inclusief is het theater?

    We vinden het belangrijk om een inclusieve omgeving en beleving te bieden, waarin iedereen zich welkom voelt en zichzelf kan zijn, ongeacht (onder meer) diens culturele- of etnische achtergrond, religie, leeftijd, geaardheid, genderidentiteit of -expressie of diens relatiestatus.

  • Kan ik een dier meenemen naar het theater?

    Huisdieren zijn niet toegestaan in het theater. Uiteraard geldt een uitzondering voor hulpdieren.

  • Hanteren jullie nog COVID-19 maatregelen?

    De overheid heeft de verplichting tot het hanteren van corona-maatregelen, zoals het dragen van een mondneusmasker of coronatoegangsbewijs, opgeheven. Er zijn dus geen COVID-19 maatregelen van kracht.

  • Mag ik roken in het theater of op het terras?

    Het theater is rookvrij. Wel is het mogelijk om buiten op het terras te roken.

  • Is er een garderobe aanwezig?

    Ja, er is een garderobe aanwezig. De garderobe biedt voldoende ruimte om je jas en (grote) tas op te bergen. Hiervoor worden geen kosten berekend. Het gebruik van de garderobe is op eigen risico. Heb je iets verloren? Neem dan direct contact met ons op.

  • Welke betalingsmethoden accepteren jullie?

    In het theater kan je contact betalen en met je pinpas.

  • Wat moet ik doen als ik een voorwerp ben verloren in het theater?

    Neem contact met ons op of kom langs tijdens onze openingstijden, dan kijken we samen of we je verloren eigendom kunnen vinden.

  • Waar kan ik feedback naar toe sturen?

    We vinden feedback van onze bezoekers erg belangrijk. Dus als je suggesties of opmerkingen hebt over onze website of je bezoek aan het theater, dan komen we graag met je in contact.


EVENEMENTEN


  • Hoe kan ik kaarten voor een evenement reserveren?

    Het reserveren van kaarten kan door contact met ons op te nemen via: telefoon, e-mail of het contactformulier.


    Geef bij je reservering aan om hoeveel kaarten het gaat en op welk e-mailadres en/of telefoonnummer wij je kunnen bereiken, dan kunnen wij je persoonlijk informeren over een eventuele wijziging van het evenement. 

  • Kan ik kaarten aan de deur kopen?

    Het is mogelijk, mits nog beschikbaar, om kaarten aan de deur te kopen. Bezoekers die hebben gereserveerd, krijgen voorrang op het kiezen van een zitplaats.

  • Hoe laat voor aanvang van een evenement gaat het theater open?

    Het theater is doorgaans één uur voor aanvang van een evenement geopend. Raadpleeg het programma als je meer informatie wilt over de toegangstijden van specifieke evenementen.

  • Wat moet ik doen als ik te laat aankom?

    Het kan zijn dat je te laat bent voor de voorstelling, wacht dan tot er een geschikt moment is om de zaal binnen te gaan, bijvoorbeeld tussen twee muzieknummers door of tijdens de pauze.

  • Mag ik zelf mijn zitplaats kiezen?

    Doorgaans zijn evenementen ongeplaceerd. In dat geval is het dus mogelijk je eigen zitplaats te kiezen. Bezoekers die hebben gereserveerd, krijgen voorrang op het kiezen van een zitplaats.


    Als je een specifieke zitplaats prefereert, dan loont het om te reserveren en ruim voor aanvang van het evenement aanwezig te zijn.

  • Kan ik eten en drinken bestellen tijdens een evenement?

    Tijdens een evenement kan je aan de bar, of bij een theatermedewerker, dranken en versnaperingen bestellen.

  • Kan ik naar het toilet tijdens een evenement?

    Toiletbezoek is mogelijk zowel vóór, tijdens als na afloop van een evenement.


BEZICHTIGEN


  • Wanneer zijn jullie open ter bezichtiging?

    Gedurende het jaar hanteren we verschillende openingstijden voor bezichtigingen. Raadpleeg hiervoor onze openingstijden.

  • Moet ik mijzelf aankondigen als ik het theater wil bezichtigen?

    Om het theater te bezichtigen hoef je jezelf niet aan te kondigen. Je kan gewoon langskomen tijdens onze openingstijden.


(GROEPS)RONDLEIDING


  • Kan ik een rondleiding krijgen?

    Een rondleiding (tot 9 personen) is mogelijk tijdens onze openingstijden. Om er zeker van te zijn dat het door jou gewenste tijdstip beschikbaar is, kan je het beste je rondleiding reserveren


    Buiten onze openingstijden geven we alleen groepsrondleidingen (vanaf 9 personen). Is jouw gezelschap kleiner dan 9 personen? Dat is geen probleem. Neem dan contact met ons op, bij voldoende aanvragen stellen wij een groepje samen.

  • Kan ik een groepsrondleiding krijgen?

    Voor een groepsrondleiding (vanaf 9 personen) kan je zowel binnen als buiten de openingstijden terecht. In onze kalender zie je wanneer we op afspraak zijn geopend voor groepsrondleidingen. Reserveer je groepsrondleiding hier.


    Wil je graag een groepsrondleiding, maar is jouw gezelschap kleiner dan 9 personen? Dat is geen probleem. Neem contact met ons op, bij voldoende aanvragen stellen wij een groepje samen.

  • Hoe kan ik een (groeps)rondleiding reserveren?

    Je kan een (groeps)rondleiding reserveren door het reserveringsformulier voor een rondleiding of het reserveringsformulier voor een groepsrondleiding in te vullen of contact met ons op te nemen.


    Benader je ons telefonisch? Dan kunnen we waarschijnlijk direct je reservering vaststellen.

    Vul je het reserveringsformulier in? Dan  nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

  • Kan ik mijn gereserveerde (groeps)rondleiding annuleren?

    Wil je wijzigingen doorgeven of je reservering annuleren, dan verzoeken we je om ons zo snel mogelijk op de hoogte te stellen door contact met ons op te nemen.


THEATER HUREN


  • Hoe kan ik het theater huren?

    Wil je Theater Astoria huren voor je eigen bijzondere gelegenheid? Dan komen we graag met je in contact. Hiervoor kun je ons online en telefonisch benaderen.

Share by: